dnes je streda,  13. november 2019,  meniny má Stanislav
Kúpou produktu z eshopu Terenak.sk podporíte chod portálu Terenak.sk
globpneu.sk

Mitsubishi Pajero - diskusia

autor: bulldog5
pridané: 4.1.2013 11:19

Zdravím Vás, viete mi niekto povedať na čo skutočne sú dva akumulátory v Pajere 2,5 TD intercooler? Doteraz mi na to nikto nevedel vierohodne odpovedať, len samé domnieky...

počet zobrazení: 8 333
počet hlasov: 1
 

Aký je dôvod vášho označenia za nevhodný?

komentáre

zoradiť
motorsport, 3.2.2019 o 12:52

Reakcia na príspevok od Gaz242, 13.10.2014 o 18:51 :
ahoj pozri na zadný diferenciál či tam je otvor na holender a trubku pre vzduch a či tam máš predprípravu na šteker. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

achotnik, 6.5.2017 o 21:04

Olejové náplne Pajerko II - Zdravim pani, v duchu zásadi 2x sa pýtaj, raz konaj sa obraciam sem s otazkami ohladom olejových náplní do Pajerko II, 1998, 2.5TD, Easy select.
Kolko oleja ide do predného a zadného difu? Nalejem tam po uroven napustacieho srobu? Valvoline DuraBlend 75W-90 GL5 je vhodny?
Motorovy olej? 6 litrov?
Prevodovka? GL4?
Ked uz budem nad jamou chcel som vypustit a nanovo napustit chladiaci system, ten zalejem tak ako je teraz uplne az po vrch alebo je urcena presna litraz? Dakujem Mitsubishi Pajero - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Stanoffroad, 10.2.2015 o 20:34

ktorá náprava? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

Gaz242, 13.10.2014 o 18:51

Pajero domontovanie uzávierky -

Zdravím, mám v mojom pajere predprípravu na uzávierku chcel by som sa spýtať stačí dokupiť už len kompresor alebo treba vymeniť celú nápravu za nápravu s uzávierkou?

◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

marceL200, 14.5.2014 o 14:44

Čavko neviem či tvoj problém čo tu opisuješ ešte trvá ale pomoc je úplne banálna a jednoduchá na čerpadle je prívodná trubka ktorá sa končí holendrom ten musíš opatrne vyšrubovať a pod ním sú podložky tie musíš pri spätnej montáži uložiť v poradí ako boli pôvodne uložené a pod nimi vnútri čerpadla je spružinka a pod ňou mikro filter ten vyberieš niečím tenkým a ten treba dôkladne vyfúkať a vyčistiť nazad poskladať presne v tom poradí ako si to rozobral. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

riso2504, 13.4.2014 o 18:29

Poznám jedného mechanika z midamu (servis mitsubishi), býva v kechneci. Dal by som ti číslo a on by tom možno vedel opraviť ak máš záujem.(jasne že ne zadarmo) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

2pipo4, 10.4.2014 o 19:12

som z Nižnej Kamenice smer Herľany, 25 km od košic ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

riso2504, 10.4.2014 o 14:21

odkial z KE kraja si? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

2pipo4, 8.4.2014 o 20:04

Turbo tlači zatiaľ dobre. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

2pipo4, 8.4.2014 o 19:26

problém s pajerom -

Caute, mám problém s mojím pajerom 2.8tdi. Po naštartovaní dimy jak hovado a motor má nepravidelny chod. Robí mi to od zimy. Najprv som si myslel že to budú zhavice lebo v zime ťažko štartoval. Dva zhavice boli v ťahu tak som ich vymenil a auto šlapalo jak hodinky no lenjeden mesiac potom odpalilo ďalšie dva zhavice zase bolo chvíľu dobre a tak sa to opakuje. Čo to môže spôsobovať že mi tie zhavice stale odfajči? Ak má niekto s takýmto prípadom skúsenost prosím poraďte.

◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

riso2504, 1.12.2013 o 20:44

Tiež som chvilu rozmyšlal dneska lebo sme boli prevetrať pajerko tak viem očo ide.Ak maš superselect tak ideš 2H potom 4H potom vojde 4hlc a potom je ten bod,takým oblúkom a tlačením smerom dnu(dole,podobné ako pri niektorých autách spiatočka,dokonca aj píše press v preklade tlač) to vpadne a zatlač ju až uplne do predu a maš 4llc.Eštepred 4llc je neutral aby si sa nezlakol že nejde:-) Mitsubishi Pajero - diskusia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

discovery1liptov, 28.10.2013 o 8:04

nechcem mudrovat lebo nie som automechanik ale ak ti nejde vôbec pohnút pákov tak je len dačo bloknute a prevdovka musí ist von a samozrejme pozriet to poriadne, ale môžeš ešte skúsit zaradit jemne pri jemnom pohnutí auta cez spojku smerom dopredu alebo dozadu, akoby si trošku cukol autom kolieska sa pootočia a možno ti tam zapadne ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

maros206, 22.10.2013 o 21:05

Problém s zaradením redukovanej poraďte... -

Mam problém s zaradením redukovanej rýchlosti na Mit. Pajero r.v.97 2,5 GLX. Nechce mi tam zaskočiť ako by tam pridavna prevodovka nemala tu polohu.

Nemá niekto stým skusenosti????

◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

discovery1liptov, 17.10.2013 o 7:37

túto informaciu ziskaš asi len na PCS - pajero club slovakia ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

sendy66, 8.9.2013 o 10:51

Mitsubishi Pajero - predný kardan -

Ahojte chcem sa vás opýtať či niekto neviete dlžku predného kardanu na Mitsubishi Pajero RV.1996... Za vaše odpovede ďakujem :)

◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

designed, 31.3.2013 o 15:45

to s tym prepajacom si aj tak neviem moc predstavit, ze jedna baterka pokryva jednu cast elektriky a druha baterka zase druhu cast, ovsem pri jazdeni treba nabijat obidve. bez nejakych usmernovacov si to neviem predstavit, len zase usmernovat 300A hodnoty a podobne si tiez neviem predstavit. ja si myslim, ze ked das dve baterky paralelne a budes ich pravidelne dobijat [ja mam v garazi udrziavaciu nabijacku, ktora je permanente napojena, ked auto stoji], tak bez problemov. este by to teoreticky mohlo fungovat tak, ze dve baterky uplne oddelit od seba, nezavisle okruhy - a z alternatoru nabijat obidve baterky cez diody, aby stava isla na obidve baterky kvoli nabijaniu, ale naspat cez alternator by sa nevedela vracat stava na druhu baterku... opravte ma, ak sa mylim. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

marceL200, 31.3.2013 o 14:08

Mne vraveli moji mechanici že najlepšie cez prepájač a jednu len na štart a druhú elektronika,naviják,prídavné sv.a podobne.Ja mám v Mišovi jednu 95Ah a točíla jak ďábel ešte jeden a pol týždňa aj keď mi prosím zhorel alternátor a tiež rozmýšľam o páre batérií keď už bude navijak a viac svetiel. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

designed, 24.1.2013 o 23:54

ako, alebo cez co su tie dve baterky v pajere zapojene ? to by ma zaujimalo... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

pavol2078, 21.1.2013 o 19:34

a ked sa jedna o pajero 2, tam sa to seriovo nemontovalo dual system baterii iba do 2,8 ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

pavol2078, 21.1.2013 o 19:33

to je blbost ake severske krajiny ? vela pajer 2,8 gls maju 2 baterie je to pekne rozdelene spolujazdcova bateria vecsia je na startovanie vodicova je na žhavenie :) skuste jednu dpojit a nenastartujete skusal som to nastartoval som 1x a koniec :)mne auto cyta na brnk aj pri -20 na 1otocenie :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

designed, 15.1.2013 o 9:26

ja som si dorobil druhu baterku do wrangleru. neriesil som to nejak cez prepinace, alebo nejakym riadenim. jednoducho som to strelil paralelne. a logicky jedna vec je fakt - ze dve baterky napriklad 50Ah su ovela lepsie a spolahlivejsie, ako jedna 100vka. hlavne som to daval kvoli tomu, ze zvykneme byt dlhsie vonku, ked nam hra na rybach radio, alebo si nabijame telefony, notebooky cez zapalovac, atd. a na druhu stranu, ked z dvoch bateriek jedna zacne zlyhavat, tak este s druhou sa da natocit. aj ked je pravda, ze zla baterka zacne casom tu lepsiu vybijat cez seba.. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

bulldog5, 6.1.2013 o 11:54

sipik: presne ako píšeš, motor je suchý bez olejových nečistôt. Ale podľa toho čo viem, tak je celkovo výsada japonských áut vyrobených pred rokom 2000. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

sipik, 5.1.2013 o 23:43

bulldog5 - ono chytanie "na brnk" je fajnovosť od Mitsubishi - na jeden a pol otáčky mi to naskočilo aj pri -14 C. Dodnes si neviem zvyknúť, že na Frontere musím točiť oveľa dlhšie :-) Pravdaže, žhavenie musíš mať OK. Ja som na Pajere menil žhaviče, lebo ak bolo pod nulou, tak to nechcelo naskočiť... Ale po výmene, ozaj na brnk. To staré japonské tédéíčko je podľa mňa super motor. Žiadne priesaky oleja, krásny zdravý zvuk... ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

gula514, 5.1.2013 o 23:18

Druhá bateria slúži ako bolo sponenute na to aby sa za jej pomoci lepšie štartovalo (štartovanie cez dve baterky), ale pripaja sa k nej hlavne naviják pretože naviják je žrút elektriky...proste pozitivum druhej baterky je ak vám odide prvá mate zalohu :) ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

bulldog5, 4.1.2013 o 20:48

Tiež mám auto pôvodom z Rakúska. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

sipik, 4.1.2013 o 17:47

Ja som mal na Pajere naviják napojený práve na tú druhú baterku - na spolujazdcovej strane. Ale vraj je to tam z dôvodu ako uviedol parola. Moje auto bolo z Rakúska, u talianskych čo som pozeral bola len jedna. ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

bulldog5, 4.1.2013 o 16:07

Chytá na "brnk" aj vo väčšej zime, takže je to fajn. Mne bolo povedané, že je to predpríprava na naviják prípadne bufík. Môže to mať tiež súvis? ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0

parola, 4.1.2013 o 13:24

údajne táto verzia bola konštruovaná pre severské-arktické podmienky ◄ reagovať

dať hlas príspevku | počet hlasov: 0